Két kezem közt tarthattam. 9 hosszú hónapig vártam ezt a napot, és elérkezett. Ahogy mellém állt, és közel húzott magához, rá, majd a kicsimre pillantottam.

,,Ő az apjára hasonlít"

,,Ő inkább az anyjára"



2015. 08. 19.

#2 Díj

Sziasztok! Úr Isten! El se hiszem, de megkaptam a második díjam! Hát ez hihetetlenül fantasztikus! Amióta megláttam a kommentet, csak mosolyogtam, olyan boldogsággal töltött el! Szeretném megköszönni Sophie T. Simsonnak! Nagyon tetszik a sztorid! Folytasd, van hozzá tehetséged! 



Szabályok: 

* Írj 11 dolgot magadról 
* Válaszolj 11 kérdésre
* Írj 11 kérdést 
* Küld tovább! 


11 dolog rólam


  1. A nyár alatt voltam rózsaszín, lila, kék, és szőke hajú 
  2. A nővérem a legfontosabb ember az életemben
  3. Babysitter vagyok 
  4. A gépemen levan töltve a Stockholm Syndrome c. One Direction dal össze élő verziója 
  5. A legjobb barátnőim mind messze laknak tőlem, és alig látom őket 
  6. Most 3 sztorit írok egyszerre, ebből csak ezt az egyet osztottam még meg blog formájában 
  7. Imádom a Little Mixt, Perrie az egyik példaképem 
  8. Van egy orr piercingem 
  9. Csak úgy tudok elaludni, ha valamilyen 1D dal szól a telefonomról 
  10. Kiskoromba kék volt a szemem, ma viszont már fekete
  11. Az eredeti hajszínem aranyszőke, de szeretem váltogatni élénkebb árnyalatokra

Válasz a 11 kérdésre 

1. Hogyan jutott eszedbe a blogod története? 
A nővérem tinikora ihlette az egészet. Nem! Őt nem rabolták el, de hasonló testi és lelki megterheléseket élt át. 

2. Hány blogot vezetsz ezen kívül? 
Csak ezt írom. Igazából írok a gépemen 2 másik történetet is, csak nem igazán merem megmutatni senkinek. A legjobb barátnőm a legnagyobb kritikusom, ő mindet elolvasta már, és biztat rá, hogy megosszam másokkal is, de nem vagyok ebben még egyenlőre biztos. 

3. Meg vagy elégedve a nézettségeddel? 
Bevallom, amikor elkezdtem írni a Stockhom Syndromeot, nem gondoltam volna, hogy ennyi olvasóm lesz. A nézettségem túlszárnyalta minden elképzelésem! Fantasztikusak vagytok! 

4. Mi a kedvenc számod, és miért? 
One Direction Fireproof. Ha meghallgatom, mindig feldobódok. Imádom. Egyszerűen a dalszöveg megérintett. Egy rossz napomon osztotta meg a fanokkal az 1D a dalt, és ahogy megnyitottam, azonnal jobb kedvem lett. Megnyugtatott, felvidított, és azóta is minden napom szebbé teszi. 

5. Van olyan történeted, amit mindig magadnál fogsz hordozni, az emlékeidben? És ha igen, mi? 
2014. Augusztus 29. A nap, amikor directioner lettem. 

6. Milyen gyakran olvasol blogokat? 
Napi szinten. Általában 2-3 nap alatt kivégzem egy-egy blogot, és mindig keresem az utánpótlást. Imádom a fanfictionokat, és a normál blogokat is. 

7. Nézel youtubereket? Ha igen, akkor kiket? 
Természetesen! Nagy álmom volt, hogy sminkes legyek, és ezért itthoni, illetve külföldi csatornákat is elkezdtem követni. Ilyenek pl: Gabifrizurai, BreakfastatFruh, LucyAndLydia, KellyReynoldsBeauty, LoeyLane. De szeretem a Videómániát, Fodor Emma videóit, Malu Swartjes sminkes és 1Ds videóit is és FrozenMemoriest is. 

8. Van íráshoz motivációd? Igen? És mi? 
A legjobb barátnőm, Fanni hülyeségei, a Take Me Home album, és az ,,Are you okay?"

9. Az olvasás közrejátszik a mindennapjaidban? 
Természetesen, igen. Imádok olvasni. Szinte falom a könyveket. 

10. Milyen tényezők nehezítik meg az írásod? 
A körülöttem élő emberek. 

11. Egy dolog, amit mindenképpen megszeretnél csinálni az életben! 
Bungee Jumping. 



Írj 11 kérdést! 

  1. Mi az álmod, a cél amit elakarsz érni? 
  2. Hova utaznál el a legszívesebben? 
  3. Mi a kedvenc meséd? Miért? 
  4. Van tetoválásod? Ha nincs, szeretnél valamikor? Ha van, akarsz e még? 
  5. Ha ideges vagy, mit csinálsz, hogy megnyugodj? 
  6. Kinek adnád a kakaós csigád közepét? 
  7. Milyen zenéket hallgatsz írás közben? 
  8. Ha választhatnál, melyik könyv eseményeit élnéd meg? Miért?
  9. Allergiás vagy valamire? 
  10. Hiszel a szellemekbe? 
  11. Mi a kedvenc filmed? Miért? 

Akiknek küldöm: 



2 megjegyzés: