Két kezem közt tarthattam. 9 hosszú hónapig vártam ezt a napot, és elérkezett. Ahogy mellém állt, és közel húzott magához, rá, majd a kicsimre pillantottam.

,,Ő az apjára hasonlít"

,,Ő inkább az anyjára"



2015. 08. 19.

2. évad 3. rész Hiányzik



Ha egyszer valaki szerelmes, csak az a bizonyos személy jár az eszében. Bárhova pillant, bármit hallgat, bármit tesz, csak Ő rá tud gondolni. Ez a 3. hét, hogy távol vagyok Harrytől. Nem tudom, hogy normális vagyok-e, de szörnyen hiányzik. Persze, Zayn fantasztikus ember, és szeretek vele lenni… de nem ugyan az…

-Héj, mi újság? – ölelte át a derekamat Zayn, miközben a pocakomat kémleltem. – Mikor indulunk az orvoshoz?
-Fél óra múlva? – kérdeztem vissza, mivel már vagy 100x elmondtam neki, hogy elég ha délbe megyünk Mr. Gargleshez.

Enyhén bólintott. A tükörből csodáltam Őt. Miért nem tudok úgy érezni iránti, mint a Démon iránt? Hisz,  lehet, ténylegesen szeret. Mit számít más? Ő mellettem van. Elhozott ide. Vigyáz rám. Megóv mindentől. Mégis úgy érzem, valami itt nem stimmel. A média nem foglalkozik vele, hogy eltűnt, pedig ahogy figyeltem a koncerteket, több ezren látogattak el rájuk. És elég sok csaj viselt Mrs. Malik, Zayn Malik it’s my boyfrined, vagy hasonló, Zayn központú ruhadarabot.
Felöltöztem, és a papírjaimat keresgélve dúdoltam Harry altatódalát, amit Luxnak szokott énekelni. Az ajtóban vártam Zaynre. Mosolyogva kulcsolta össze az ujjainkat, és lépett ki velem az ajtón.
Kint a nap erősen sütött. A zöldellő fák lombjait finoman mozgatta a szél. A madarak halkan csicseregtek. A homokos partszakaszon sétálgatva a madarak hangját teljesen elnyomta a zöldes-kék víz imbolygása. A már hófehér homokba belefutott a víz. Kellemes meleg volt. Nem azt mondanám rá, hogy 30-35 fokos, de azért több volt, mint a 20. Néhány merészebb kisgyerek befutott a habok közé, de aranyosan kacarászva el is hagyták azt. Irigyeltem őket.
A rövid sétánk után a falu közepén találtam magamat. A házak ugyan olyanok. Fehér fal, kék tetővel. A dokimnak a rendelője egy hasonló építésű ház volt. Öntött vas kapu választotta el a pácienst a rendelőtől. Zayn finoman meglökte és a kaputelefonba tárcsázta a titkárság számát. Mogorva női hang szólalt meg. Elmagyaráztuk a jöttünk célját, és már mentünk is a földszinten található, 17. szobába.
A folyosó üres volt. Fehér márványlappal volt kirakva, egy kis kékeszölddel megfűszerezve. Az épület középső részén egy szökőkút állt. A folyosó szélén növények díszelegtek. Az ajtó előtt állva a gyomrom görcsbe ugrott. Nem tudtam, kire, vagy mire számíthatok. Zayn kezét erősen szorítottam. Egy lágy puszit hintett a fejem búbjára, és benyitott.
Amint megpillantottam az orvost, azonnal jókedvre derültem. A gyerekekkel elhitetik, hogy létezik a Mikulás, majd pár év múlva rájönnek, hogy talán a Miki csak egy kitaláció. De ha találkoznak Dr. Garglessel, biztosan visszatér a hitük a Télapóval kapcsolatban. Hogy miért is? Arcán a ráncok egymást keresztezték. Olyan, 50-60 éves lehet. Hatalmas, barna szemeit, szerteágazó ősz szemöldöke keretezi. Szakálla is hasonló, mint a szemöldöke, de még néhol-néhol megcsillannak a barna árnyalatai. A haja még barna, de színe már nem az igazi, megvan fakulva. Arcát a legkedvesebb, legbarátságosabb mosoly díszítette.

-Ifjúhölgy, fiatalember, üdvözlöm Önöket! Én Mr. Gargles vagyok! – kezét nyújtotta felénk. Zayn vállalta a bemutatkozást. Én csak mosolyogtam. Nem jutott semmi se az eszembe.
-Szép napot! Zayn Malik – fogott kezet a bácsival –, ő pedig Azealia Forn, a barátnőm. Most lesz 5 hónapos terhes.
-Kedvesem, megtudná mondani Amandának, hogy hány hete tart az áldott állapota? – finoman bólintottam és a székben ülő nőre pillantottam.

Már Ő se volt mai csirke, de jól tartotta magát. Haja festett platinaszőke. Hosszú, rózsaszín műkörmével pötyögtette a számítógépet, melybe az általunk és a doki által diktált adatokat jegyezte fel. Sminkje azonban kifogástalan volt. Bár a körmei rózsaszínben pompáztak, az ajkai vörösen égetek. Füstös szemsminkje Louiseval vetekedett. Fehér ruhát, és köpenyt viselt. Ujján azonban jegygyűrűt nem véltem felfedezni, ellentétben Mr. Garglessel. 
Elmondtam a szokásos dolgokat. 16 hete vagyok terhes. Rengeteget hányok/hánytam. Sokszor vágyok különböző ételekre. És a többi, és a többi. Ezeket a dolgokat szinte mindig elkellett mondanom.

-Kérem, aranyoskám, foglaljon helyet ezen az ágyon. Most egy gélt fogok kenni a hasára, és ultrahang segítségével megtekintjük a magzatot. Ha szeretnék, akár 3Ds videót, esetleg képet is készíthetünk a kicsiről. – a kép mellett döntöttünk. Ezek után megvizsgálom a melleit is. – enyhén bólintottam, majd elfoglaltam az ágyon a helyem.

A gél hidegségétől a hátam borsódzni kezdett. Zayn ült mellettem. Fogta a kezem. Láttam rajta, hogy izgul. Még sose jött velem a nőgyógyászhoz. Ilyenkor csak Harry jött velem, és általában Ő is hasonlóan viselkedett. A monitorra pillantottam, majd a dokira. Ő mondta a szavakat, de én nem tudtam felfogni Őket. Minden elsötétült körülöttem. Csak a monitor és Zayn arca volt a biztos pont. Szédülni kezdtem. Nem tudtam, mit csináljak. A szavai visszhangzottak a fejemben… ,,kisasszony, ikrek!”.
Láttam az én gyönyörű kicsikéimet. Pici ujjacskáik kialakulóban voltak, de már fejecskéjük kivehető volt. Azt egyenlőre még nem tudhatjuk, fiúk vagy lányok, esetlege mind kettő, de az a boldogság, ami akkor elöntött, jobb volt mindennél. A képpel a kezemben könnyezve pillantottam Zaynre. Az  arca is elvolt torzulva. A macsósság nem hagyja őt sírni. Amint megszabadultam a krémtől azonnal a barna szemű fiú nyakába borulva sírtam. Erősen szorított magához. Eddigi életemben most voltam a legboldogabb.
A szokásos rutinvizsgálat és gyógyszerfelírás után távoztunk a dokitól. 4 hét múlva úgy is találkozunk vele. Vidám voltam, és felpörögtem. Minden rendben! Az életem kezd egyenesbe állni.

-Zayn… 2… dupla felelősség, dupla cuccok…
-Dupla öröm! – a szemembe nézett, majd megcsókolt. Forró, szerelmes csók volt ez. Ilyet csak és kizárólag tőle szoktam kapni. Egyszerűen imádom.

A házhoz visszatérve ugrándozva dobtam le magamról a cipőm és a felesleges ruhám. A szobánkba a tv mellé helyeztem el a képet a gyermekeinkről. Hátrább akartam lépni, de félmeztelen hátam egy meztelen hátnak ütközött. Lágy puszik hintették be nyakam. Lehunytam a szemem, és oldalra döntöttem a fejem.


-Táncoljunk egyet. – Zayn dörmögős hangon szólt hozzám. Megfordított karjai közt és kezét csípőmre helyezte. Ringatózva táncoltuk be a szobánkat. Önfeledt boldogság… erre van szükségem! Rá van szükségem! 

Sziasztok! 
Hát, nem is tudom mit mondjak. Igyekszem megbonyolítani a sztorit, és kicsit ködösíteni az apával kapcsolatban, de idővel majd kialakul. Nagyon izgultam, hogy milyen reakciót vállt ki belőletek az ikrek. Kíváncsian várom a véleményeket! És köszönöm a díjat! Fantasztikus ez az egész, amit nektek köszönhetek! Köszönöm a több mint 70 000 oldalmegtekintést, és a 48 feliratkozót! Pénteken új rész érkezése várható! 
All the love <3 

6 megjegyzés:

  1. micsoda véletlen!!! :D Én is azt akartam h kiderüljön hogy ikrek lesznek!!! Cukii rész volt várom a kövit ;) :D :* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A ,,véletlenem" célja utalás az apukára, de ts... ne mond el senkinek <3 :*

      Törlés
  2. Annyira őrülök hovy ikrek kérlek az én kedvemért legalább az egyik legyrn lány xddddddd
    Siess a következővel
    XxM

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Móni, én meg fiúkat akartam csak :) Sietek vele! Holnap már olvashatod is :* <3

      Törlés
  3. a sztori elképzelése jó, örülök hogy kevesebb lesz a szexjelenet, viszont ahogy írsz annak minősége romlott az előzőekhez képest, részek is rövidebbek lettek, az első évad részeinek hosszúsága pont jó volt, ez meg rövid, két perc alatt elolvasom. A betűk meg olyan kicsit hogy kifolyik a szemem tőle. Elkapkodod szerintem. Már nincs is kedved írni mégis úgy érezted, muszáj írnod egy második évadot. Kár erőltetni, látszik, hogy már nem vagy lelkes mint az első évadnál

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már vártam a kommented, bevallom őszintén. Furcsának tartom, hogy úgy gondolod, romlott az írásom, mivel ezeket még egy időben írtam az első évaddal. Úgy terveztem, hogy lesznek részek, amik hosszúak, és lesznek, amik rövidek, de ha ez nemtetszést váltott ki belőled, majd igyekszem korrigálni ezen.
      A lelkességemről annyit, hogy most még nagyobb erő van bennem. Imádom írni a történetet, és e lekesedésem sokkal nagyobb, mint az első évadnál volt.
      Örülök a véleményednek, és köszönöm, hogy írtál!
      All the love <3

      Törlés