Két kezem közt tarthattam. 9 hosszú hónapig vártam ezt a napot, és elérkezett. Ahogy mellém állt, és közel húzott magához, rá, majd a kicsimre pillantottam.

,,Ő az apjára hasonlít"

,,Ő inkább az anyjára"



2015. 08. 17.

2. évad 2. rész Ne nevess rajtam Hercegnő



Zayn idegesen süllyesztette el a zsebébe a telefont. Nem láttam, hogy kitől, vagy mit kapott, de nem volt túl lelkes. Nem akartam kérdezősködni. Meg se mertem szólalni. Hálás voltam neki.
A repülő landolása után a csomagokért mentünk. Nem tudtam mire számítsak. Végig Zayn kezét fogtam, és szorosan mellette mentem. Miután mindennel végeztünk, leintett egy taxit és bediktálta a címet, ahova szeretnénk menni. Elkerekedett szemekkel néztem rá. Ezt biztos nem a koncert alatt találta ki.

-Megérkeztünk, Napsugár! – tátva maradt a szám.

A tengertől nem messze, egy hatalmas villa előtt állt meg a taxink. Miután Zayn fizetett és kivettük a bőröndjeinket megcéloztuk a palotánkat. Egy kulcsot rántott elő szaggatott farmerjából. Az ajtó kitárult, az én szám pedig a földet kezdte súrolni.
Amint belépett az ember, egy hosszú, széles folyosóval találkozott, mely a nappalihoz vezetett. Egy nagy üvegajtó választotta el a nappalit a kerttől. A nappali mellett egy egybenyitott konyha volt. Lábasok, edények, megterített asztal… készültek, hogy jövünk. Egy csigalépcsőt pillantottam meg. Zayn mosolyogva biccentett, hogy mennyek fel.
Duplán szedtem a lépcsőfokokat. Izzadt a tenyerem, és hevesen kalapált a szívem. Ahogy felértem könnyekkel telt meg a szemem. 2 szoba volt. Az első egy gyerekszoba. Beléptem és már szinte sírva pillantottam körbe. A falak fehérre voltak meszelve. Sötétbarna bútorokkal volt telerakva a helység. A kiságyat kék takaróval, és fehér párnákkal, illetve megannyi plüssel pakolták tele. A szoba szebb volt, mint amire vágytam.
A másik helység óriási volt. A falak ugyan úgy fehérek voltak. Középen egy franciaágy, két oldalán éjjeliszekrények. Vele szembe egy meglehetősen nagy beépített szekrény volt. Az ágy mellett ugyan olyan ajtó volt, mint lent, a nappaliba. Kinyitottam és elképedve pillantottam körbe. Fantasztikusan ráláttam a partra, és a tengerre. Lágyan simogatott a szellő. Isteni!
A fürdőszoba akkor volt, mint a londoni házban a fiúk szobája. Volt bent zuhanyzófülke, kád, jacuzzi, mosdó, és egy kisebb helységben wc. A tükör előtt mindenféle kozmetikum sorakozott, köztük a kedvenc sminktermékeim, tusfürdőm, hajsamponom.

-Zayn! – visítoztam, miközben az ágyba ugrottam. Ijedten rontott be, de azonnal megnyugodott, amint látta, hogy örömömben visítozok. – Ez… ez fantasztikus! – felkapott az ágyról és karjai közt megpörgetett.
-Tudod, mióta készülök erre? – nemlegesen ráztam meg a fejem. – Már, kb. azóta, hogy megtudtam, hogy terhes vagy… figyelj, lehet, nem én vagyok az apa, de szeretnék neked, és neki is olyan körülményeket megteremteni, hogy ne mindig sírj. Érted ugye? – bólintottam, és az összekulcsolt ujjainkat néztem. – Azz, itt nem eshet bajod! Ígérem, mindent megteszek azért, hogy minden a legnagyobb rendben történjen! – lábujjhegyre emelkedtem és ajkaimat az övére nyomtam. Átölelte a derekam. Elvesztem a csókunkban.

Finoman belemarkolt a fenekembe. Ölébe ugortam. Neki ez semmiségvolt, könnyen megtartott. Az ágyra fektetett. Kezemmel a pólója alját keresgéltem, miközben az államat, és a nyakamat csókolgatta. Ahogy a fülemet kezdte harapdálni, elnevettem magam. Csikizett. Egy elbambult pillanatában pedig sikerült változtatnom a helyzetünkön. Végre én voltam felül. Nyakára tapadtam, és erősen szívni kezdtem ott, ahol értem.
A fenekemnél már éreztem növekvő erekcióját. Megmosolyogtatott, hogy már ezzel sikerült elérnem, hogy megkeményedjen. Lekapta rólam a pólóm. Végigcsókoltam a tetkókkal díszített felsőtestét. A nadrágjánál megálltam. A vágytól remegő kezekkel gomboltam ki farmerjának a gombját. Lerugdosta magáról a ruhadarabot. Felkuncogtam, ahogy a mikulásos boxerjére pillantottam. Férfiassága – ha nem cselekszem időben – még szétnyomja a szűk boxerét.

-Ne nevess rajtam, Hercegnő! – elkapta a karom, és maga alá gyűrt. – Annyi ruha van rajtad… nem tetszik nekem ez… - kezemet a tarkóján kulcsoltam össze. Combomat felhúzta a mellkasához. Egy csókért esedeztem, de csak puszit kaptam.
Csigalassúsággal haladt végig a testemen. Mindenhol, ahol csak tudott, nedves csókokat hagyott a bőrömön. Kibújtatott a nadrágomból, és a bugyimból. Mivel nem hordhatok melltartót ezért már eleve attól nem kellett megszabadítania.
-Nem tetszik a boxered… - szuszogtam, miközben a combomat csókolgatta. Felnevetett, és amolyan, ,,mit lépsz?” nézéssel felkúszott hozzám egy csókért.

Kezemmel a boxere tetejét kerestem. Alig tudtam leszedni róla, annyira feszült rajta. Visszatért a combomra. Körbecsókolgatott mindent a nőiességem körül. A levegőt kapkodva vettem, annyira élveztem minden tetté. 

-Zayn… kérlek, ne köntörfalazz! – suttogtam elhaló hangon.
-Biztos? – bólintottam. Lassan és óvatosan belém vezette magát. Egyszerre nyögtünk fel.
-Még… - sóvárogtam egy újabb lökésért.
-Még… - ismételte szavaimat.

Ütemesen, majd egyre gyorsabban lökött. Nyögésinktől zengett a ház. Nem fogtuk vissza magunkat, hisz már 3-4 hónapja nem is szexeltünk egymással, másrészt, nincs itt senki, hogy lehordjon minket a hangosságunk miatt. Ajkaink súrolták egymást. A gyomromban éreztem azt a bizsergető érzést, amit már nem is emlékszem, mikor éreztem utoljára… A csípőm megfeszült, a hátam ívbe szaladt. Zayn eljuttatott a gyönyörig. Hangosan nyögtem a nevét. Éreztem, hogy Ő is elment.

-Istenem! – mellkasán pihentem. Lihegtünk. – Zayn, ez…
-Fantasztikus volt! – megpuszilta a fejem. Egyetértően bólintottam. – Szeretlek, Napsugár!
-Én is, Zayn! – összekulcsolta az ujjainkat. – Nem is tudod, milyen régóta…

Szabad kezével meztelen hátamat simogatta. A takarót átvetette rajtunk, így pihentünk órákig. Olyan jól elbeszélgettünk, nevetgéltünk, hogy fel se tűnt, hogy már nyugszik lefelé a nap.

-Gyere, mennyünk ki megnézni a naplementét! – felrántott az ágyból. Kuncogva követtem meztelenül a nappaliba. A bőröndből előkapott magának egy rövidnadrágot, nekem pedig egy kis ruhát.

Összekulcsolt ujjakkal hagytuk el a házat az üvegajtón keresztül. Kiültünk a homokba. A vállára hajtottam a fejem, úgy csodáltam a naplementét. A selymes homok csiklandozott. A víz a lábunkig ért el. Kellemesen hideg volt. Holnap megmártózok benne…

-Tudod, amikor megláttalak, eldöntöttem, hogy elhozlak egyszer ide… - félmosolyra húzta ajkait. – nem hittem volna, hogy így beléd fogok szeretni, Azealia…

-Én se! – megcsókoltam, de kijött az egyensúlyából, így a csókból a földön kötöttünk ki. Nevetve kémleltük az eget. Fantasztikusan érzem magam… és ezt csak neki köszönhetem. – Zayn, figyelj… - felült, hogy a szemembe tudjon nézni – én mindjárt éhen halok! – elröhögte magát és felsegített. 

Sziasztok!
Ahogy ígértem, itt a második rész! Na, a kommenteket olvasva rájöttem, hogy nagyon megfogtok rám haragudni, kb az 5. rész után. De nem árulok el semmit. Egy kulisszatitkot azonban elárulok. Ebben az évadban sokkal kevesebb lesz a szexjelenet. Igazából nem is szerettem ezeket írni, és ehhez az évadhoz egyáltalán nem illene, úgyhogy ezen kívül eddig még nem is írtam. Még egyenlőre tart a romantika Zaynnel, de utána lesz egy kis csavar, ami miatt nagyon izgulok! Szerdán érkezik a harmadik rész! Remélem tetszeni fog a mai! 
All the Love

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! Alig várom a következőt! Avv xx

    VálaszTörlés
  2. Imádom imádom imádoooom :))) ^^
    Várom a kövi részt :* ;)

    VálaszTörlés
  3. Szia:) Van itt egy díj neked --> www.explainyourlove.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  4. Imádom!!!!! nagyon várom a kövit!! :* :) <3

    VálaszTörlés